Khamis, Disember 15, 2011

SiApA pEmILiK TuLaNg rUsUk Ku??? -_-

bismillahirrahmanirrahim
hope de yg fham di sebalik gambar di ats : (

Wahai pemilik tulang rusukku
Sesungguhnya aku sentiasa menunggu
Menanti dan berdoa agar dipertemukan denganmu
Dalam setiap detik saat yang terus berlalu
Aku terus menjadi perindu
Yang sentiasa memperbaiki diriku
Agar menjadi suri terbaikmu
Biarpun masa bagaikan cemburu
Aku terus menunggu dan menunggu
Tidak sekali aku rasa jemu
Kerana aku sentiasa sematkan dalam hatiku
Kau juga sedang berusaha mencariku
Sambil terus mempersiapkan dirimu
Untuk menjadi yang terbaik buatku
Walau aku tidak pernah tahu
Siapakah dia pemilik tulang rusukku...

-Sunah Sakura-
30 Jun 2011
Wahai para gadis yang resah menunggu, la tahzan kerana jodoh...
Insya'Allah Dia akan mempertemukan kamu dengan pemilik tulang rusukmu bila sudah tiba masanya...
Dalam waktu itu, teruskan mencari dan menjadi yang terbaik buatnya...

Ku menatap dalam kelam,
tiada yang bisa ku lihat,
selain hanya namaMu,
Ya Allah

esok ataukah nanti,
ampuni semua salahku,
lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta,
Kau beri ku bahagia,
jadikan aku selamanya,
hambaMu yang selalu bertaqwa

Ampuniku ya Allah,
yang sering melupakanMu,
saat Kau limpahkan kurniaMu,
dalam sunyi aku bersujud
^_^ <3 ^_<